17.5.14

Convoy of Liberty 2014 (2/2)

Druhá část fotek z Plzeňských slavností svobody začne zbytkem konvoje. Jediné, co mi tu chybí, jsou veteráni, jejichž fotky jsem nepořizovala. Spousta z nich už nikdy přijet nemůže, a tak za ně dorazili potomci a příbuzní, ale někteří ještě pořád přijeli sami, a když jsem viděla to nadšení stařičkých pánů, kteří před sedmdesáti lety bojovali a projížděli městem, když to bylo doopravdy, docela mě to dostalo.

Potom už ale přijdou fotky z jednoho z campů, kterých je jen pár, myslím, že dokonce jen tři, a dalších několik fotek současné techniky, protože v Plzni byly i současné posádky, a americké vojenské humvee si já nemůžu nechat ujít.

 Ti medvídci usazení na předcích jeepů mě prostě dostávali.
Přirozeně někdo, bez koho by nemohla být válka, natož osvobozování!
Kapela The Rebel Pipers, která následně hrála na náměstí. Neměla jsem klid, dokud nezahráli Amazing Grace, která na dudy prostě zní nejlépe (pokud nejste v Koloseu a nezpívají to Il Divo).
Tak to už je přirozeně současná technika. Myslím, že podobný vůz by se po konci druhé světové války těžko hledal.
"Huberte? Kde je můj tančík?! René, vezmete Madonu s velkými balónky a vyměníte ji za můj tančík s těmi proradnými Brity!"



Žádné komentáře:

Okomentovat