22.5.13

Kopce a pláně

Když jsem v pondělí po zápočtu odjížděla ze školy domů, původně jsem plánovala, že pojedu až v úterý ráno. A nebo že odjedu místo ve čtyři až v šest. Jenže pak jsem si řekla, že se mi nechce dorazit až v osm a odjela jsem tedy ve čtyři. Ani jsem tehdy nevěděla, jak moc správné rozhodnutí to bylo. V úterý v poledne jsem si totiž přečetla, že ten vlak, který vyjížděl v šest, vykolejil a až do úterního poledne na trase Plzeň - Horažďovice jezdily autobusy.
Pro mě by to znamenalo, že bych se rozhodně nedostala včas do Strak, abych stihla navazující spoj, a v pondělí večer bych navíc už neměla vůbec žádný další vlak, na který čekat, takže bych si ještě musela shánět extra odvoz. Sice by mi museli vrátit alespoň část ceny jízdenky, ale i tak by to nebylo příjemné. Zvláště po tak skvělém zjištění, že klauzuru na PEU jsem dala hned na první pokus.

A jelikož jsem seděla v kupé a ostatní z něj vystoupili v Horažďovicích, zbytek cesty jsem stála v okýnku a udělala pár fotek. Sice jde o jedoucí rychlík, ale nejsou špatné. Pamatujete na tu tapetu ve windows XP? Myslím, že kdyby to byl pořádný foťák, klidně by jí mohly tyhle české kopce a české pláně konkurovat.




Žádné komentáře:

Okomentovat