1.1.13

Petardy!

Dneska by se autem v davu zabíjelo jedna báseň. Dneska jsou asi davy všude.
Ale tady né. Na vesnici nejsou davy. Za to se ale dá o půlnoci vyložit v okně a sledovat, jak to na horizontu úplně všude bouchá. A když vás to tam přestane bavit, přesídlíte na balkon, kde se díváte, jak to bouchá u hospody a na louce, a netrpělivě hvízdáte, ať přidaj.

Já teda chtěla původně jít hned spát, zítra se učit a pozítří si napsat zápočet z PEU a začít se učit na státnice, ale ono to zase nebude tak úplně horký.
Po hodince a něco s kamarádkou u lahve šampusu jsem přesídlila k bratrům, kde se hrálo prší o panáky metaxy. Musím uznat, že jelikož oni v sobě už měli nějakou slivovici a tequilu, někteří už ani nevěděli, jaká že padá barva, natož aby rozeznali, jestli tam někdo lupnul sedmu nebo osmu. A pak rozvalili gauč. Přišlo mi to neuvěřitelně vtipný. Asi už jsem taky pod parou.

Tak to abych toho využila a šla okamžitě sepsat tu odkládanou povídku se znásilněním... a nebo ne? Že bych se radši šla konečně vyspat? V úterý... nebo ve středu... hernajs co je dneska za den? Někdy prostě vstávám hrozně brzo a měla bych se vyspat.

Každopádně ale končím stávku na blogu.cz. Že se mi nelíbí titulka jsem vědět dala a stávku končím hezky k Novému roku. Ale nebudu moc přispívat. Není co a musím se učit. A navíc si z toho všichni prd dělají. Komentují články starší, návštěvnost se mi dramaticky nezhoupla, to už se mi víc zítra zhoupne žaludek.

Ráno mi asi tenhle článek nebude dávat moc smyslu, ale co na tom komu sejde, já to stejně píšu jenom jako přiopilou kamufláž, abych sem nehodila suché fotky.
Všichni šli totiž někam do háje nebo za háje. Ale já stála na balkoně a fotila.


















Víc jich nemám. No pochopte, amici, jsme úplně švorc!

Takže běžte spát,
a o tom, že ty rány,
Pokušitel, Plenitel,
či Lokiho Ničitel,
otvírají Pekla brány,
si nechejte zdát :P


Žádné komentáře:

Okomentovat