21.3.11

Nechtěli, tak jsem...

Toto je jen malý výkřik do tmy, který mě v předchozí minutě napadl. Později čekejte dlouhý článek na toto téma z blogu.cz, opravdový článek, kde vypíšu svoje názory.

Byl jsem nemocný. Nevyléčitelně nemocný.
Bolesti. Závratě. Horečky. Stavy hraničící s šílenstvím. A žádná pomoc.
Chtěl jsem zemřít.
Chtěl jsem to skončit a ulevit svému tělu, které už bylo jen vetchou skořápkou.
Nedovolili mi to.
Eutanázie je prý nepovolený čin.
Je to prý čin proti lidskosti.
Je to prý vražda.
Tak jsem šel a zabil jsem.
Zabil jsem a udal se.
A dostal trest smrti.
Ukázal jsem jim, že to jde.
Ukázal jsem, že zabíjí ty, kdo chtějí žít, místo těch, kdo prosí o smrt.
Ukázal jsem, že vrahům dávají milosrdenství na křídlech černého anděla a mě nechali pomalu chcípat.
A bylo to za mnou.

Článek na téma Trest smrti



Žádné komentáře:

Okomentovat